Biuletyn Informacji Publicznej  Gminy Wielkie Oczy  www.wielkieoczy.eu
Gmina
Statut Gminy
Majątek gminy
Budżet
Sprawozdania finansowe
Jednostki organizacyjne
Instytucje kultury
Jednostki pomocnicze
Urząd Gminy
Dane adresowe
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Regulamin
Wójt
Sekretarz
Skarbnik
Referaty i stanowiska
° Referat Finansów
° Referat inwestycji, zamówień publicznych, geodezji, rolnictwa i gospodarki komunalnej
- Mariusz Janeczko
- Krzysztof Żywiak
- Monika Sikorska
- Wiesława Brzyska
- Anna Puzyr-Kisz
- Robert Kuchciak
- Gabriela Wojtasik
° Urząd Stanu Cywilnego - Ewidencja ludności
° Samodzielne stanowiska
Przyjmowania i załatwiania spraw
Zarządzenia Wójta
Informacje Urzędu
Ogłoszenia/Informacje
Nieruchomości
Zamówienia publiczne
Zamówienia publiczne GOPS
Inwestycje celu publicznego
Informacje o środowisku
Badania wody
Strategie i plany
Rejestry i ewidencje
Nabór pracowników
Kontrole
Petycje
Konsultacje społeczne
RODO
Dokumenty do pobrania
Sekretarz Gminy
Referat Finansów
Referat inwestycji, zamówień publicznych, geodezji, rolnictwa i gospodarki komunalnej
Urząd Stanu Cywilnego - Ewidencja ludności
Samodzielne stanowiska
Rada Gminy
Kompetencje rady
Skład Rady (2018-2023)
Sesje Rady
Uchwały Rady
Komisje Rady (2018-2023)
Posiedzenia komisji
Protokoły komisji
Interpelacje i zapytania
Oświadczenia majątkowe
Radni (kadencja 2018-2023)
Radni (kadencja 2014-2018)
Kierownictwo oraz pracownicy Urzędu Gminy
Kierownicy gminnych jednostek organizacyjnych
Dzienniki Urzędowe
Dziennik Ustaw
Monitor Polski
Dziennik Urzędowy Województwa Podkarpackiego
Wybory
Wybory Prezydenta RP - 2020
Wybory do Sejmu i Senatu - 2019
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2019
Wyboru uzupełniające do Rady Gminy - 2019
Wybory samorządowe - 2018
Serwis
Wyszukiwarka
Redakcja Biuletynu
Instrukcja obsługi
Deklaracja dostępności
Wykaz danych o środowisku
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Referaty i stanowiska > Referat inwestycji, zamówień publicznych, geodezji, rolnictwa i gospodarki komunalnej > Mariusz Janeczko strona główna 

Mariusz Janeczko
Referat inwestycji, zamówień publicznych,
geodezji, rolnictwa i gospodarki komunalnej 

Mariusz Janeczko

tel.: 16 307 12 74
e-mail: mjaneczko@wielkieoczy.info.pl
pokój nr 9

Kompetencje i zadania (Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy Wielkie Oczy - Załącznik do Zarządzenia Nr 123/2019 Wójta Gminy Wielkie Oczy z dnia 12 listopada 2019 r.):

§ 18. Pracą Referatu inwestycji, zamówień publicznych, geodezji, rolnictwa i gospodarki komunalnej kieruje kierownik, który jest odpowiedzialny za sprawne i zgodne z prawem funkcjonowanie referatu.

§ 23. Kierownik referatu odpowiedzialny jest za realizację zadań i pracę podporządkowanych pracowników, a w szczególności:

  1. nadzoruje wypełnianie obowiązków służbowych przez podległych pracowników,
  2. wnioskuje o dokonywanie zmian personalnych na podległych stanowiskach pracowniczych,
  3. przygotowuje projekty dokumentów i odpowiada za ich poprawność merytoryczną i prawną,
  4. zapewnia prawidłową obsługę interesantów przez podległych pracowników,
  5. nadzoruje terminy załatwianych spraw,
  6. zapewnia system zastępstw w komórce w przypadku choroby lub urlopu pracownika,
  7. współdziała z Sekretarzem Gminy w zakresie organizacji pracy podległej komórki organizacyjnej i opracowują zakresy czynności dla podległych pracowników,
  8. organizuje i prowadzi bieżącą kontrolę wewnętrzną na podległych stanowiskach,
  9. współpracuje z kierownikami innych referatów oraz samodzielnymi stanowiskami w obszarze wspólnych zadań,
  10. realizuje zadania określone w budżecie Gminy po stronie dochodów i wydatków w częściach budżetu ich dotyczących,
  11. uczestniczy w obradach sesji i komisji Rady,
  12. realizuje zadania wynikające z upoważnień i poleceń Wójta.

§ 24. Kierownicy komórek organizacyjnych podpisują:

  1. pisma związane z zakresem działania komórek organizacyjnych nie zastrzeżone do podpisu Wójta,
  2. decyzje administracyjne oraz pisma w sprawach do załatwienia, w przedmiocie których zostali upoważnieni przez Wójta,
  3. pisma w sprawach dotyczących organizacji wewnętrznej komórek organizacyjnych i zakresu zadań dla poszczególnych stanowisk pracy,
  4. kierownik referatu ponosi odpowiedzialność za projekt decyzji podpisywanej przez Wójta.

§ 34.1. Referat inwestycji, zamówień publicznych, geodezji, rolnictwa i gospodarki komunalnej używa skrótu RI - Kierownik Referatu:

  1. wykonuje wykonuje zadania określone w § 23 - 26,
  2. zatwierdzanie ugód w sprawach zmian stosunków wodnych na gruntach,
  3. nadzór nad przygotowaniem zamówień publicznych w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych,
  4. sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem regulaminu utrzymania porządku i czystości w gminie,
  5. opracowywanie i aktualizacja regulaminu utrzymania porządku i czystości w gminie,
  6. organizacja zamówień publicznych w zakresie inwestycji,
  7. likwidacja dzikich wysypisk śmieci,
  8. wydawanie zezwoleń na umieszczanie urządzeń w pasie drogowym,
  9. prowadzenie okresowych kontroli stanu dróg i obiektów mostowych,
  10. wprowadzanie ograniczeń bądź zamykanie dróg i drogowych obiektów mostowych dla ruchu oraz wyznaczanie objazdu, gdy występuje bezpośrednie zagrożenie bezpieczeństwa życia lub mienia,
  11. prowadzenie ewidencji dróg, mostów oraz chodników,
  12. modernizacja i utrzymanie oświetlenia ulicznego,
  13. nadzór i koordynacja nad realizacją remontów realizowanych ze środków budżetu Gminy oraz dotacji celowych,
  14. rozliczanie zakończonych remontów,
  15. kierowanie pracami związanymi z utrzymaniem w ruchu obiektów i urządzeń wodnych,
  16. zimowe utrzymanie dróg gminnych,
  17. organizowanie prac oraz nadzór nad pracownikami fizycznymi zatrudnionymi w Urzędzie Gminy, pracownikami zatrudnionymi w ramach robót publicznych i prac interwencyjnych oraz osób skierowanych przez sąd do nieodpłatnej, kontrolowanej pracy na cele społeczne,
  18. zapewnienie ochrony pomieszczeń Urzędu oraz nadzór nad właściwym gospodarowaniem sprzętu stanowiącym wyposażenie Urzędu,
  19. współpraca z placówkami oświatowymi, instytucjami kultury oraz stowarzyszeniami i organizacjami w zakresie upowszechniania kultury fizycznej na terenie gminy,
  20. współorganizowanie gminnych lub szkolnych imprez sportowych zgodnie z kalendarzem imprez,
  21. realizacja zadań wynikających z przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w stosunku do pracowników zatrudnionych w urzędzie oraz w zakresie ogólnych przepisów bhp dotyczących zakładu pracy, w tym zapewnienie pracownikom odzieży ochronnej i środków czystości,
  22. nadzorowanie prac prowadzonych w ramach funduszu sołeckiego,
  23. wykonanie innych, nie objętych niniejszym zakresem czynności, spraw doraźnych zleconych przez Wójta Gminy.
 
Data wprowadzenia informacji 2018-03-29 11:45:23 Informację zaktualizowano 2021-06-17 11:59:54, wprowadzający: Krzysztof Bołotiuch

Zobacz:
 Mariusz Janeczko .  Krzysztof Żywiak .  Monika Sikorska .  Wiesława Brzyska .  Anna Puzyr-Kisz .  Robert Kuchciak .  Gabriela Wojtasik . 
wersja do druku