Biuletyn Informacji Publicznej  Gminy Wielkie Oczy  www.wielkieoczy.eu
Gmina
Statut Gminy
Majątek gminy
Budżet
Sprawozdania finansowe
Jednostki organizacyjne
Instytucje kultury
Jednostki pomocnicze
Urząd Gminy
Dane adresowe
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Regulamin
Wójt
Sekretarz
Skarbnik
Referaty i stanowiska
° Referat Finansów
° Referat inwestycji, zamówień publicznych, geodezji, rolnictwa i gospodarki komunalnej
° Urząd Stanu Cywilnego - Ewidencja ludności
- Genowefa Strojna
° Samodzielne stanowiska
Przyjmowania i załatwiania spraw
Zarządzenia Wójta
Informacje Urzędu
Ogłoszenia/Informacje
Nieruchomości
Zamówienia publiczne
Zamówienia publiczne GOPS
Inwestycje celu publicznego
Informacje o środowisku
Badania wody
Strategie i plany
Rejestry i ewidencje
Nabór pracowników
Kontrole
Petycje
Konsultacje społeczne
RODO
Dokumenty do pobrania
Sekretarz Gminy
Referat Finansów
Referat inwestycji, zamówień publicznych, geodezji, rolnictwa i gospodarki komunalnej
Urząd Stanu Cywilnego - Ewidencja ludności
Samodzielne stanowiska
Rada Gminy
Kompetencje rady
Skład Rady (2018-2023)
Sesje Rady
Uchwały Rady
Komisje Rady (2018-2023)
Posiedzenia komisji
Protokoły komisji
Interpelacje i zapytania
Oświadczenia majątkowe
Radni (kadencja 2018-2023)
Radni (kadencja 2014-2018)
Kierownictwo oraz pracownicy Urzędu Gminy
Kierownicy gminnych jednostek organizacyjnych
Dzienniki Urzędowe
Dziennik Ustaw
Monitor Polski
Dziennik Urzędowy Województwa Podkarpackiego
Wybory
Wybory Prezydenta RP - 2020
Wybory do Sejmu i Senatu - 2019
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2019
Wyboru uzupełniające do Rady Gminy - 2019
Wybory samorządowe - 2018
Serwis
Wyszukiwarka
Redakcja Biuletynu
Instrukcja obsługi
Deklaracja dostępności
Wykaz danych o środowisku
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Referaty i stanowiska > Urząd Stanu Cywilnego - Ewidencja ludności > Genowefa Strojna strona główna 

Genowefa Strojna
Urząd Stanu Cywilnego - Ewidencja ludności 

Genowefa Strojna

tel.: 16 631 01 93
e-mail: usc@wielkieoczy.info.pl
pokój nr 8

Kompetencje i zadania (Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy Wielkie Oczy - Załącznik do Zarządzenia Nr 123/2019 Wójta Gminy Wielkie Oczy z dnia 12 listopada 2019 r.):

§ 35. Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego, ewidencji ludności i dowodów osobistych:

  1. sporządzanie aktu urodzenia,
  2. sporządzanie aktu małżeństwa,
  3. sporządzanie aktu zgonu,
  4. przyjęcie oświadczenia o uznaniu dziecka,
  5. poświadczenie w sprawach sporządzenia aktu urodzenia,
  6. zawarcie małżeństwa przed Kierownikiem USC,
  7. złożenie zapewnień o braku przeszkód wyłączających zawarcie małżeństwa,
  8. wydanie zaświadczenia o zdolności prawnej dla obywateli polskich do zawarcia związku małżeńskiego za granicą,
  9. odtworzenie, uzupełnienie, sprostowanie aktu stanu cywilnego,
  10. wpisywanie (transkrypcja) zagranicznych aktów do polskich ksiąg stanu cywilnego,
  11. wydawanie decyzji zezwalającej na zawarcie małżeństwa przed upływem miesiąca od dnia, w którym strony złożyły zapewnienia,
  12. wydawanie decyzji w zakresie zmian imion i nazwisk,
  13. przyjmowanie oświadczeń małżonka rozwiedzionego o powrocie do nazwiska noszonego przed zawarciem małżeństwa,
  14. przekazywanie comiesięcznych sprawozdań do Urzędu Statystycznego,
  15. organizowanie jubileuszy 50- lecia pożycia małżeńskiego,
  16. współpraca z jednostkami samorządowymi, administracyjnymi, sadami prokuraturą i policją,
  17. wydawanie zaświadczeń o dokonanych wpisach lub ich braku,
  18. przyjmowanie wniosków o wydawanie dokumentów tożsamości,
  19. wydawanie dokumentów stwierdzających tożsamość,
  20. przyjmowanie zgłoszeń o utracie, kradzieży, zniszczeniu dokumentów tożsamości,
  21. sprawowanie nadzoru nad drukami ścisłego zarachowania z zakresu ewidencji ludności i dowodów osobistych,
  22. prowadzenie archiwum kopert osobowych,
  23. prowadzenie korespondencji związanej z wydawaniem dokumentów tożsamości osobom przebywającym w zakładach karnych i zameldowanych czasowo poza terenem Gminy,
  24. współpraca z innymi urzędami w sprawie wydawania dowodów osobistych,
  25. przekazywanie do urzędu skarbowego zgłoszeń aktualizacyjnych NIP-3 osób fizycznych, którym wydano nowy dowód osobisty,
  26. dokonywanie zameldowań i wymeldowań obywateli polskich na pobyt stały i na pobyt czasowy,
  27. dokonywanie zameldowań i wymeldowań cudzoziemców,
  28. prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie meldunkowym,
  29. bieżące przekazywanie danych o urodzeniach- wniosków o nadanie PESEL,
  30. aktualizacja rejestru stałych mieszkańców,
  31. realizacja zadań wynikających z wojskowego obowiązku meldunkowego,
  32. przekazywanie informacji do CBD,TBD i WKU o zmianach danych,
  33. wydawanie zaświadczeń, poświadczeń zameldowań i wymeldowań,
  34. udzielanie informacji adresowych,
  35. aktualizacja kartoteki przejściowej,
  36. sporządzanie sprawozdawczości w zakresie ewidencji ludności,
  37. przesyłanie właściwym dyrektorom szkół informacji o aktualnym stanie zameldowania dzieci i młodzieży,
  38. przekazywanie informacji o zgonach do Urzędu Skarbowego,
  39. przeprowadzanie kwalifikacji wojskowej i rejestracji przedpoborowej,
  40. wykonanie innych, nie objętych niniejszym zakresem czynności, spraw doraźnych zleconych przez Wójta Gminy.
 
Data wprowadzenia informacji 2018-03-29 12:38:45 Informację zaktualizowano 2021-06-17 12:07:43, wprowadzający: Krzysztof Bołotiuch

Zobacz:
 Genowefa Strojna . 
wersja do druku