Biuletyn Informacji Publicznej  Gminy Wielkie Oczy  www.wielkieoczy.eu
Gmina
Statut Gminy
Majątek gminy
Budżet
Sprawozdania finansowe
Jednostki organizacyjne
Instytucje kultury
Jednostki pomocnicze
Urząd Gminy
Dane adresowe
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Regulamin
Wójt
Sekretarz
Skarbnik
Referaty i stanowiska
° Referat Finansów
- Elżbieta Słotwińska
- Agnieszka Kaźnica
- Krystyna Sopel
- Urszula Kaciuba
- Beata Sopel
- Anna Maciejska
- Łucja Węgierak
° Referat inwestycji, zamówień publicznych, geodezji, rolnictwa i gospodarki komunalnej
° Urząd Stanu Cywilnego - Ewidencja ludności
° Samodzielne stanowiska
Przyjmowania i załatwiania spraw
Zarządzenia Wójta
Informacje Urzędu
Ogłoszenia/Informacje
Nieruchomości
Zamówienia publiczne
Zamówienia publiczne GOPS
Inwestycje celu publicznego
Informacje o środowisku
Badania wody
Strategie i plany
Rejestry i ewidencje
Nabór pracowników
Kontrole
Petycje
Konsultacje społeczne
RODO
Dokumenty do pobrania
Sekretarz Gminy
Referat Finansów
Referat inwestycji, zamówień publicznych, geodezji, rolnictwa i gospodarki komunalnej
Urząd Stanu Cywilnego - Ewidencja ludności
Samodzielne stanowiska
Rada Gminy
Kompetencje rady
Skład Rady (2018-2023)
Sesje Rady
Uchwały Rady
Komisje Rady (2018-2023)
Posiedzenia komisji
Protokoły komisji
Interpelacje i zapytania
Oświadczenia majątkowe
Radni (kadencja 2018-2023)
Radni (kadencja 2014-2018)
Kierownictwo oraz pracownicy Urzędu Gminy
Kierownicy gminnych jednostek organizacyjnych
Dzienniki Urzędowe
Dziennik Ustaw
Monitor Polski
Dziennik Urzędowy Województwa Podkarpackiego
Wybory
Wybory Prezydenta RP - 2020
Wybory do Sejmu i Senatu - 2019
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2019
Wyboru uzupełniające do Rady Gminy - 2019
Wybory samorządowe - 2018
Serwis
Wyszukiwarka
Redakcja Biuletynu
Instrukcja obsługi
Deklaracja dostępności
Wykaz danych o środowisku
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Referaty i stanowiska > Referat Finansów > Urszula Kaciuba strona główna 

Urszula Kaciuba
Stanowisko ds. księgowości budżetowej 

Urszula Kaciuba

tel.: 16 631 01 17
e-mail: ukaciuba@wielkieoczy.info.pl
pokój nr 10

Kompetencje i zadania (Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy Wielkie Oczy - Załącznik do Zarządzenia Nr 123/2019 Wójta Gminy Wielkie Oczy z dnia 12 listopada 2019 r.):

§ 33.1. Referat Finansów używa skrótu RF - Stanowisko ds. księgowości budżetowej:

  1. 1) przygotowywanie dokumentów finansowych do zapłaty w programie finansowo-księgowym,
  2. dekretowanie dokumentów księgowych Gminy jako organu oraz jednostki budżetowej Urząd Gminy zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową oraz zakładowym planem kont,
  3. sporządzanie przelewów bankowych w systemie bankowości elektronicznej,
  4. sporządzanie wydruków wyciągów bankowych wszystkich rachunków z systemu bankowości elektronicznej należących do Gminy,
  5. prowadzenie ewidencji księgowej dochodów i wydatków (ewidencji syntetycznej i analitycznej) w systemie finansowo-księgowym dla Urzędu Gminy jako jednostki budżetowej,
  6. prowadzenie ewidencji księgowej dochodów (ewidencji syntetycznej i analitycznej) w systemie finansowo-księgowym dla Gminy jako organu,
  7. prowadzenie ewidencji księgowej wydatków w ramach funduszu sołeckiego,
  8. prowadzenie ewidencji księgowej wydatków inwestycyjnych,
  9. prowadzenie ewidencji księgowej rachunków wydzielonych,
  10. pomoc w opracowaniu planu finansowego Urzędu Gminy,
  11. uzgadnianie obrotów i sald kont pomocniczych z saldami i zapisami na kontach księgi głównej na koniec każdego miesiąca dla Urzędu Gminy jako jednostki budżetowej i Gminy jako organu,
  12. sporządzanie comiesięcznych wydruków zestawień obrotów i sald kont księgi głównej i kont ksiąg pomocniczych, dziennika, kart dochodów i kart wydatków dla Urzędu Gminy jako jednostki budżetowej,
  13. sporządzanie comiesięcznych wydruków zestawień obrotów i sald kont księgi głównej i kont ksiąg pomocniczych, dziennika, kart dochodów dla Gminy jako organu,
  14. nadzór nad prawidłowym rozliczaniem delegacji służbowych przez pracowników,
  15. naliczanie i ewidencja odsetek ustawowych od zobowiązań, nie rzadziej niż na koniec każdego kwartału,
  16. comiesięczne uzgadnianie dochodów Urzędu jako jednostki budżetowej z ewidencją analityczną prowadzoną przez poszczególnych pracowników,
  17. kwartalne uzgadnianie wysokości dotacji na zadanie zlecone i dofinansowanie zadań własnych z Urzędem Wojewódzkim, Krajowym Biurem Wyborczym,
  18. przygotowanie danych dla Skarbnika Gminy niezbędnych do sporządzenia sprawozdań finansowych, budżetowych, sprawozdań w zakresie operacji finansowych oraz informacji o wykonaniu budżetu Gminy za półrocze i za rok budżetowy,
  19. dokonywanie wstępnej kontroli dokumentów składanych przez sołtysów w ramach realizacji przedsięwzięć z funduszu sołeckiego oraz nadzór nad prawidłowym wypełnianiem dokumentów księgowych przez sołtysów dotyczących funduszu,
  20. rozliczanie środków wydatkowanych w ramach funduszu sołeckiego, nadzór nad prawidłowym wykonaniem planów zadań funduszu sołeckiego, kontakt z sołtysami w tym zakresie,
  21. sporządzanie sprawozdań i rozliczeń w zakresie funduszu sołeckiego wymaganych ustawą z dnia 21 lutego 2014 roku o funduszu sołeckim,
  22. przygotowanie dokumentów w celu przeprowadzenia inwentaryzacji metodą weryfikacji i potwierdzenia sald,
  23. prowadzenie ewidencji analitycznej środków trwałych, pozostałych środków trwałych (wyposażenia) oraz wartości niematerialnych i prawnych w systemie informatycznym „Ewidencja środków trwałych” oraz naliczanie umorzeń,
  24. przygotowanie danych dla Skarbnika z systemu informatycznego „Ewidencja środków trwałych” w celu prawidłowego sporządzenia sprawozdania statystycznego SG-01,
  25. zamykanie spraw dotyczących dokumentów finansowych w elektronicznym obiegu dokumentów – program Proton,
  26. przestrzeganie wewnętrznych zasad dotyczących prowadzenia rachunkowości,
  27. monitorowanie przepisów prawa w zakresie zajmowanego stanowiska,
  28. analiza i rozwiązywanie problemów merytorycznych dotyczących zagadnień objętych zakresem obowiązków,
  29. zastępstwo za pracownika na stanowisku ds. księgowości budżetowej oraz obsługi kasy, podczas jego nieobecności, w zakresie pełnej obsługi kasowej Urzędu Gminy w Wielkich Oczach, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wielkich Oczach, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wielkich Oczach, Publicznej Szkoły Podstawowej w Łukawcu, Centrum Kultury w Wielkich Oczach, Gminnej Biblioteki Publicznej w Wielkich Oczach oraz Gminnego Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Wielkich Oczach,
  30. wykonanie innych, nie objętych niniejszym zakresem czynności, spraw doraźnych zleconych przez Skarbnika lub Wójta Gminy, dotyczących spraw referatu finansowego.
 
Data wprowadzenia informacji 2018-04-05 08:52:29 Informację zaktualizowano 2021-06-17 11:19:31, wprowadzający: Krzysztof Bołotiuch

Zobacz:
 Elżbieta Słotwińska .  Agnieszka Kaźnica .  Krystyna Sopel .  Urszula Kaciuba .  Beata Sopel .  Anna Maciejska .  Łucja Węgierak . 
wersja do druku