Biuletyn Informacji Publicznej  Gminy Wielkie Oczy  www.wielkieoczy.eu
Gmina
Statut Gminy
Majątek gminy
Budżet
Sprawozdania finansowe
Jednostki organizacyjne
Instytucje kultury
Jednostki pomocnicze
Urząd Gminy
Dane adresowe
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Regulamin
Wójt
Sekretarz
Skarbnik
Referaty i stanowiska
° Referat Finansów
° Referat inwestycji, zamówień publicznych, geodezji, rolnictwa i gospodarki komunalnej
- Mariusz Janeczko
- Krzysztof Żywiak
- Monika Sikorska
- Wiesława Brzyska
- Anna Puzyr-Kisz
- Robert Kuchciak
- Gabriela Wojtasik
° Urząd Stanu Cywilnego - Ewidencja ludności
° Samodzielne stanowiska
Przyjmowania i załatwiania spraw
Zarządzenia Wójta
Informacje Urzędu
Ogłoszenia/Informacje
Nieruchomości
Zamówienia publiczne
Zamówienia publiczne GOPS
Inwestycje celu publicznego
Informacje o środowisku
Badania wody
Strategie i plany
Rejestry i ewidencje
Nabór pracowników
Kontrole
Petycje
Konsultacje społeczne
RODO
Dokumenty do pobrania
Sekretarz Gminy
Referat Finansów
Referat inwestycji, zamówień publicznych, geodezji, rolnictwa i gospodarki komunalnej
Urząd Stanu Cywilnego - Ewidencja ludności
Samodzielne stanowiska
Rada Gminy
Kompetencje rady
Skład Rady (2018-2023)
Sesje Rady
Uchwały Rady
Komisje Rady (2018-2023)
Posiedzenia komisji
Protokoły komisji
Interpelacje i zapytania
Oświadczenia majątkowe
Radni (kadencja 2018-2023)
Radni (kadencja 2014-2018)
Kierownictwo oraz pracownicy Urzędu Gminy
Kierownicy gminnych jednostek organizacyjnych
Dzienniki Urzędowe
Dziennik Ustaw
Monitor Polski
Dziennik Urzędowy Województwa Podkarpackiego
Wybory
Wybory Prezydenta RP - 2020
Wybory do Sejmu i Senatu - 2019
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2019
Wyboru uzupełniające do Rady Gminy - 2019
Wybory samorządowe - 2018
Serwis
Wyszukiwarka
Redakcja Biuletynu
Instrukcja obsługi
Deklaracja dostępności
Wykaz danych o środowisku
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Referaty i stanowiska > Referat inwestycji, zamówień publicznych, geodezji, rolnictwa i gospodarki komunalnej > Wiesława Brzyska strona główna 

Wiesława Brzyska
Stanowisko ds. lokalowych 

Wiesława Brzyska

tel.: 16 307 12 75
e-mail: wbrzyska@wielkieoczy.info.pl
pokój nr 5

Kompetencje i zadania (Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy Wielkie Oczy - Załącznik do Zarządzenia Nr 123/2019 Wójta Gminy Wielkie Oczy z dnia 12 listopada 2019 r.):

§ 34.3. Referat inwestycji, zamówień publicznych, geodezji, rolnictwa i gospodarki komunalnej używa skrótu RI - Stanowisko ds. gospodarki komunalnej:

  1. prowadzenie spraw związanych z zawieraniem i rozwiązywaniem umów najmu lokali,
  2. wykonywanie obowiązków wynajmującego oraz wyrażanie zgody na podnajem lokalu,
  3. usuwanie przy pomocy policji osób , które zajęły lokal bez tytułu prawnego,
  4. przygotowywanie projektu stawek czynszu za lokale mieszkalne i za lokale użytkowe,
  5. ustalanie przydziału lokali w domach nie stanowiących własności samorządu gminnego w razie klęsk żywiołowych,
  6. sprzedaż wolnych budynków i lokali będących własnością Gminy w drodze przetargu,
  7. naliczanie i ewidencjonowanie czynszów za najem mieszkań i budynków gminnych,
  8. prowadzenie egzekucji w sprawach lokalowych,
  9. prowadzenie dodatków mieszkaniowych,
  10. prowadzenie spraw dotyczących przyznawania dodatku energetycznego,
  11. sporządzanie umów na wynajem świetlic wiejskich,
  12. prowadzenie spraw związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest,
  13. prowadzenie spraw związanych z prowadzeniem placówki wparcia dziennego,
  14. prowadzenie spraw z zakresu ochrony zdrowia,
  15. planowanie i organizacja publicznego transportu zbiorowego, opiniowanie rozkładów jazdy przewoźników,
  16. utrzymanie i modernizacja przystanków,
  17. sprawy dotyczące miejsc pamięci na terenie Gminy,
  18. realizacja programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi,
  19. określanie wymagań wobec osób utrzymujących zwierzęta domowe w zakresie bezpieczeństwa w miejscach publicznych,
  20. prowadzenie rejestru psów rasowych uznanych za szczególnie agresywne,
  21. rozliczanie zużycia paliwa i materiałów eksploatacyjnych przez samochody będące własnością Gminy, inne niż samochody ochrony przeciwpożarowej,
  22. prowadzenie spraw związanych z dowozem dzieci i młodzieży do szkół oraz dzieci niepełnosprawnych do ośrodków,
  23. rozliczanie i kontrola kosztów za zużycie energii elektrycznej, gazu, wody z obiektów podległych Gminie,
  24. składanie deklaracji podatkowej za nieruchomości gminne (budynki),
  25. wykonanie innych, nie objętych niniejszym zakresem czynności, spraw doraźnych zleconych przez Wójta Gminy.
 
Data wprowadzenia informacji 2018-04-05 10:54:57 Informację zaktualizowano 2021-06-17 12:02:55, wprowadzający: Krzysztof Bołotiuch

Zobacz:
 Mariusz Janeczko .  Krzysztof Żywiak .  Monika Sikorska .  Wiesława Brzyska .  Anna Puzyr-Kisz .  Robert Kuchciak .  Gabriela Wojtasik . 
wersja do druku