Biuletyn Informacji Publicznej  Gminy Wielkie Oczy  www.wielkieoczy.eu
Gmina
Statut Gminy
Majątek gminy
Budżet
Sprawozdania finansowe
Jednostki organizacyjne
Instytucje kultury
Jednostki pomocnicze
Urząd Gminy
Dane adresowe
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Regulamin
Wójt
Sekretarz
Skarbnik
Referaty i stanowiska
° Referat Finansów
° Referat inwestycji, zamówień publicznych, geodezji, rolnictwa i gospodarki komunalnej
- Mariusz Janeczko
- Krzysztof Żywiak
- Monika Sikorska
- Wiesława Brzyska
- Anna Puzyr-Kisz
- Robert Kuchciak
- Gabriela Wojtasik
° Urząd Stanu Cywilnego - Ewidencja ludności
° Samodzielne stanowiska
Przyjmowania i załatwiania spraw
Zarządzenia Wójta
Informacje Urzędu
Ogłoszenia/Informacje
Nieruchomości
Zamówienia publiczne
Zamówienia publiczne GOPS
Inwestycje celu publicznego
Informacje o środowisku
Badania wody
Strategie i plany
Rejestry i ewidencje
Nabór pracowników
Kontrole
Petycje
Konsultacje społeczne
RODO
Dokumenty do pobrania
Sekretarz Gminy
Referat Finansów
Referat inwestycji, zamówień publicznych, geodezji, rolnictwa i gospodarki komunalnej
Urząd Stanu Cywilnego - Ewidencja ludności
Samodzielne stanowiska
Rada Gminy
Kompetencje rady
Skład Rady (2018-2023)
Sesje Rady
Uchwały Rady
Komisje Rady (2018-2023)
Posiedzenia komisji
Protokoły komisji
Interpelacje i zapytania
Oświadczenia majątkowe
Radni (kadencja 2018-2023)
Radni (kadencja 2014-2018)
Kierownictwo oraz pracownicy Urzędu Gminy
Kierownicy gminnych jednostek organizacyjnych
Dzienniki Urzędowe
Dziennik Ustaw
Monitor Polski
Dziennik Urzędowy Województwa Podkarpackiego
Wybory
Wybory Prezydenta RP - 2020
Wybory do Sejmu i Senatu - 2019
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2019
Wyboru uzupełniające do Rady Gminy - 2019
Wybory samorządowe - 2018
Serwis
Wyszukiwarka
Redakcja Biuletynu
Instrukcja obsługi
Deklaracja dostępności
Wykaz danych o środowisku
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Referaty i stanowiska > Referat inwestycji, zamówień publicznych, geodezji, rolnictwa i gospodarki komunalnej > Anna Puzyr-Kisz strona główna 

Anna Puzyr-Kisz
Stanowisko ds. leśnictwa, zarządzania
kryzysowego i obronności 

Anna Puzyr-Kisz

tel.: 16 307 12 75
e-mail: apuzyr@wielkieoczy.info.pl
pokój nr 5

Kompetencje i zadania (Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy Wielkie Oczy - Załącznik do Zarządzenia Nr 123/2019 Wójta Gminy Wielkie Oczy z dnia 12 listopada 2019 r.):

§ 34.5. Referat inwestycji, zamówień publicznych, geodezji, rolnictwa i gospodarki komunalnej używa skrótu RI - Stanowisko ds. leśnictwa, zarządzania kryzysowego i obronności:

  1. kierowanie działaniami związanymi z monitorowaniem, planowaniem, reagowaniem i usuwaniem skutków zagrożeń na terenie Gminy,
  2. opracowywanie i przedkładanie Wójtowi do zatwierdzania gminnego planu reagowania kryzysowego,
  3. wykonywanie przedsięwzięć wynikających z planu operacyjnego funkcjonowania Gminy,
  4. przeciwdziałanie skutkom zdarzeń o charakterze terrorystycznym,
  5. organizowanie całodobowego dyżuru w sytuacji kryzysowej w celu zapewnienia przepływu informacji na potrzeby zarządzania kryzysowego,
  6. współdziałanie z centrami zarządzania kryzysowego organów administracji publicznej,
  7. nadzór nad funkcjonowaniem systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania ludności,
  8. współpraca z podmiotami realizującymi monitoring środowiska,
  9. współdziałanie z podmiotami prowadzącymi akcje ratownicze, poszukiwawcze i humanitarne,
  10. uruchamianie stałego dyżuru na potrzeby podwyższenia gotowości obronnej państwa,
  11. opracowywanie i bieżąca aktualizacja Gminnego Planu Ochrony przed Powodzią,
  12. organizowanie i współudział w prowadzeniu monitoringu stanu wód w rzekach na terenie Gminy podczas zagrożenia powodziowego,
  13. uczestniczenie w przeglądach koryt rzek,
  14. uzgadnianie prac związanych z budową i remontami urządzeń ochrony przed powodzią,
  15. współpraca z Powiatowym Centrum Zarządzania Kryzysowego, Państwową Strażą Pożarną, Ochotniczymi Strażami Pożarnymi oraz jednostkami organizacyjnymi realizującymi zagadnienia ochrony przed powodzią,
  16. organizacja wraz z Ochotniczymi Strażami Pożarnymi oraz Powiatowym Centrum Zarządzania Kryzysowego akcji przeciwpowodziowej na terenie Gminy,
  17. przekazywanie informacji dla Wójta o wszelkiego rodzaju zagrożeniach powodziowych występujących na terenie Gminy,
  18. kompletowanie materiałów dokumentujących przygotowanie i prowadzenie akcji przeciwpowodziowych na terenie Gminy,
  19. opracowywanie i aktualizacja Regulaminu Pracy Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego,
  20. ustalanie przedmiotu i terminu posiedzeń Zespołu,
  21. inicjowanie i organizacja prac Zespołu,
  22. udział w posiedzeniach Zespołu, a w razie nieobecności Szefa Zespołu, przewodniczenie posiedzeniu,
  23. prowadzenie działań w zakresie ochrony przed powodzią i innymi klęskami żywiołowymi,
  24. prowadzenie magazynu przeciwpowodziowego,
  25. sporządzanie i aktualizacja planu operacyjnego funkcjonowania gminy w warunkach zewnętrznego zagrożenia państwa i w czasie wojny,
  26. opracowywanie i aktualizacja kart realizacji zadań operacyjnych,
  27. sporządzanie i aktualizacja planu akcji kurierskiej,
  28. przyjmowanie i realizacja wniosków o nałożenie obowiązku świadczeń na rzecz obrony, prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu świadczeń na rzecz obrony,
  29. opracowywanie planów świadczeń na rzecz obrony,
  30. prowadzenie rejestrów wykonywanych świadczeń na rzecz obrony,
  31. sporządzanie zbiorczych zestawień świadczeń na rzecz obrony,
  32. przygotowanie organu Gminy i Urzędu do funkcjonowania w systemie kierowania bezpieczeństwem narodowym,
  33. organizacyjne przygotowanie Głównego Stanowiska Kierowania, opracowanie regulaminu organizacyjnego GSK,
  34. zorganizowanie służby stałego dyżuru w Urzędzie,
  35. opracowanie planów i programów szkolenia obronnego, programów realizacji szkolenia obronnego,
  36. organizowanie szkoleń i ćwiczeń z zakresu obronności,
  37. realizacja zadań związanych z reklamowaniem osób od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji w czasie wojny,
  38. wydawanie zezwoleń na usunięcie drzew lub krzewów z terenów nieruchomości,
  39. naliczanie kar pieniężnych za samowolne usuwanie drzew i krzewów,
  40. prowadzenie spraw związanych z gospodarką leśną w lasach gminnych,
  41. prowadzenie spraw związanych z ochroną przyrody,
  42. dokonywanie oceny stanu przygotowania obrony cywilnej,
  43. opracowywanie planów obrony cywilnej,
  44. opracowywanie i uzgadnianie planów działania,
  45. organizowanie i koordynowanie szkoleń oraz ćwiczeń w zakresie obrony cywilnej,
  46. przygotowywanie i zapewnianie działania systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania o zagrożeniach,
  47. przygotowywanie i organizowanie ewakuacji ludności na wypadek powstania masowego zagrożenia dla życia i zdrowia, zapewnienie środków transportowych, warunków bytowych, pomocy medycznej dla ewakuacji ludności,
  48. planowanie i zapewnianie ochrony płodów rolnych i zwierząt gospodarskich oraz produktów żywnościowych i pasz oraz ujęć wody na wypadek zagrożenia zniszczeniem,
  49. zapewnianie wody pitnej dla ludności,
  50. zaopatrzenie organów i formacji obrony cywilne w sprzęt, środki techniczne, umundurowanie, a także zapewnianie odpowiednich warunków ich przechowywania i konserwacji,
  51. integrowanie sił obrony cywilnej oraz innych służb, w tym sanitarno-epidemiologicznych i społecznych organizacji ratowniczych do prowadzenia akcji ratunkowych oraz likwidacji skutków klęsk żywiołowych i zagrożeń środowiska,
  52. współpraca z terenowymi organami administracji wojskowej,
  53. wykonanie innych, nie objętych niniejszym zakresem czynności, spraw doraźnych zleconych przez Wójta Gminy.
 
Data wprowadzenia informacji 2018-04-05 11:00:50 Informację zaktualizowano 2023-01-11 12:22:36, wprowadzający: Krzysztof Bołotiuch

Zobacz:
 Mariusz Janeczko .  Krzysztof Żywiak .  Monika Sikorska .  Wiesława Brzyska .  Anna Puzyr-Kisz .  Robert Kuchciak .  Gabriela Wojtasik . 
wersja do druku