Biuletyn Informacji Publicznej  Gminy Wielkie Oczy  www.wielkieoczy.eu
Gmina
Statut Gminy
Majątek gminy
Budżet
Sprawozdania finansowe
Jednostki organizacyjne
Instytucje kultury
Jednostki pomocnicze
Urząd Gminy
Dane adresowe
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Regulamin
Wójt
Sekretarz
Skarbnik
Referaty i stanowiska
Przyjmowania i załatwiania spraw
Zarządzenia Wójta
Informacje Urzędu
Ogłoszenia/Informacje
Nieruchomości
Zamówienia publiczne
Zamówienia publiczne GOPS
Inwestycje celu publicznego
Informacje o środowisku
Badania wody
Strategie i plany
Rejestry i ewidencje
Nabór pracowników
Kontrole
Petycje
Konsultacje społeczne
RODO
Dokumenty do pobrania
Sekretarz Gminy
Referat Finansów
Referat inwestycji, zamówień publicznych, geodezji, rolnictwa i gospodarki komunalnej
- Usuwanie azbestu
- Dodatek mieszkanowy
- Wynajem świetlicy
- Wynajem świetlicy (dot. mieszkańców gminy)
- Zwrot kosztów dojazdu środkami komunikacji publicznej
- Zwrot kosztów dojazdu ucznia niepełnosprawnego
- Deklaracja (korekta deklaracji) o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- Zgłoszenie do ewidencji zbiornika bezodpływowego (szamba)
- Zgłoszenie przydomowej oczyszczalni ścieków
- Wniosek o ustalenie numeru porządkowego
- Wniosek o wydzierżawienie gruntu gminnego
- Ustalanie warunków zabudowy – wydawanie decyzji
Urząd Stanu Cywilnego - Ewidencja ludności
Samodzielne stanowiska
Rada Gminy
Kompetencje rady
Skład Rady (2018-2023)
Sesje Rady
Uchwały Rady
Komisje Rady (2018-2023)
Posiedzenia komisji
Protokoły komisji
Interpelacje i zapytania
Oświadczenia majątkowe
Radni (kadencja 2018-2023)
Radni (kadencja 2014-2018)
Kierownictwo oraz pracownicy Urzędu Gminy
Kierownicy gminnych jednostek organizacyjnych
Dzienniki Urzędowe
Dziennik Ustaw
Monitor Polski
Dziennik Urzędowy Województwa Podkarpackiego
Wybory
Wybory Prezydenta RP - 2020
Wybory do Sejmu i Senatu - 2019
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2019
Wyboru uzupełniające do Rady Gminy - 2019
Wybory samorządowe - 2018
Serwis
Wyszukiwarka
Redakcja Biuletynu
Instrukcja obsługi
Deklaracja dostępności
Wykaz danych o środowisku
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Referat inwestycji, zamówień publicznych, geodezji, rolnictwa i gospodarki komunalnej > Wniosek o ustalenie numeru porządkowego strona główna 

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego
 

 

KARTA USŁUGI:
Wniosek o ustalenie numeru porządkowego nieruchomości.

Kogo dotyczy:
Właścicieli nieruchomości zabudowanych lub innych podmiotów, które takimi nieruchomościami władają.

Czas realizacji:
W terminie 30 dni.

Cel usługi:
Ustalenie numeru porządkowego nieruchomości.

Wymagane dokumenty:
1. Wniosek o ustelenie numeru porządkowego.
2. Dla budynku istniejącego - kopię mapy poinwentaryzacyjnej, zasadniczej, ewidencyjnej lub kopię mapy z projektem podziału nieruchomości z naniesionym budynkiem.
3. Dla budynku w budowie lub budynku prognozowanego - kopię projektu zagospodarowania działki lub terenu.

Opłaty:
W przypadku działania przez pełnomocnika opłata skarbowa w wysokości 17 zł. Z opłaty zwolnione są pełnomocnictwa udzielane: małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu, albo gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony od opłaty skarbowej.

Tryb odwoławczy:
Nie dotyczy.

Podstawa prawna:
1. Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z 9 stycznia 2012 r. w sprawie ewidencji miejscowości ulic i adresów (Dz. U. z 2012 r. Nr 125).
2. Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 276 z późn.zm.).

Uwagi:
---

Osoba realizująca sprawę (stanowisko, imię i nazwisko, tel., adres e-mail):
Gabriela Wojtasik
tel.: 16 631 01 17 wew. 18
e-mail: gwojtasik@wielkieoczy.info.pl

Miejsce składania dokumetów:
Sekretariat Urzędu Gminy Wielkie Oczy (pok. nr 2)
ul. Leśna 2, 37-627 Wielkie Oczy

Formularze:

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego.

Klauzula informacyjna.

 
Data wprowadzenia informacji 2020-03-19 12:26:24 Informację zaktualizowano 2020-06-23 13:01:12, wprowadzający: Krzysztof Bołotiuch, autor: Gabriela Wojtasik

Zobacz:
 Usuwanie azbestu .  Dodatek mieszkanowy .  Wynajem świetlicy .  Wynajem świetlicy (dot. mieszkańców gminy) .  Zwrot kosztów dojazdu środkami komunikacji publicznej .  Zwrot kosztów dojazdu ucznia niepełnosprawnego .  Deklaracja (korekta deklaracji) o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi .  Zgłoszenie do ewidencji zbiornika bezodpływowego (szamba) .  Zgłoszenie przydomowej oczyszczalni ścieków .  Wniosek o ustalenie numeru porządkowego .  Wniosek o wydzierżawienie gruntu gminnego .  Ustalanie warunków zabudowy – wydawanie decyzji . 
wersja do druku