Biuletyn Informacji Publicznej  Gminy Wielkie Oczy  www.wielkieoczy.eu
Gmina
Statut Gminy
Majątek gminy
Budżet
Sprawozdania finansowe
Jednostki organizacyjne
Instytucje kultury
Jednostki pomocnicze
Urząd Gminy
Dane adresowe
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Regulamin
Wójt
Sekretarz
Skarbnik
Referaty i stanowiska
° Referat Finansów
° Referat inwestycji, zamówień publicznych, geodezji, rolnictwa i gospodarki komunalnej
- Mariusz Janeczko
- Krzysztof Żywiak
- Monika Sikorska
- Wiesława Brzyska
- Anna Puzyr-Kisz
- Robert Kuchciak
- Gabriela Wojtasik
° Urząd Stanu Cywilnego - Ewidencja ludności
° Samodzielne stanowiska
Przyjmowania i załatwiania spraw
Zarządzenia Wójta
Informacje Urzędu
Ogłoszenia/Informacje
Nieruchomości
Zamówienia publiczne
Zamówienia publiczne GOPS
Inwestycje celu publicznego
Informacje o środowisku
Badania wody
Strategie i plany
Rejestry i ewidencje
Nabór pracowników
Kontrole
Petycje
Konsultacje społeczne
RODO
Dokumenty do pobrania
Sekretarz Gminy
Referat Finansów
Referat inwestycji, zamówień publicznych, geodezji, rolnictwa i gospodarki komunalnej
Urząd Stanu Cywilnego - Ewidencja ludności
Samodzielne stanowiska
Rada Gminy
Kompetencje rady
Skład Rady (2018-2023)
Sesje Rady
Uchwały Rady
Komisje Rady (2018-2023)
Posiedzenia komisji
Protokoły komisji
Interpelacje i zapytania
Oświadczenia majątkowe
Radni (kadencja 2018-2023)
Radni (kadencja 2014-2018)
Kierownictwo oraz pracownicy Urzędu Gminy
Kierownicy gminnych jednostek organizacyjnych
Dzienniki Urzędowe
Dziennik Ustaw
Monitor Polski
Dziennik Urzędowy Województwa Podkarpackiego
Wybory
Wybory Prezydenta RP - 2020
Wybory do Sejmu i Senatu - 2019
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2019
Wyboru uzupełniające do Rady Gminy - 2019
Wybory samorządowe - 2018
Serwis
Wyszukiwarka
Redakcja Biuletynu
Instrukcja obsługi
Deklaracja dostępności
Wykaz danych o środowisku
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Referaty i stanowiska > Referat inwestycji, zamówień publicznych, geodezji, rolnictwa i gospodarki komunalnej > Robert Kuchciak strona główna 

Robert Kuchciak
Stanowisko ds. zamówień publicznych i
pozyskiwania środków zewnętrznych 

Robert Kuchciak

tel.: 16 307 12 74
e-mail: rkuchciak@wielkieoczy.info.pl
pokój nr 9

Kompetencje i zadania (Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy Wielkie Oczy - Załącznik do Zarządzenia Nr 123/2019 Wójta Gminy Wielkie Oczy z dnia 12 listopada 2019 r.):

§ 34.6. Referat inwestycji, zamówień publicznych, geodezji, rolnictwa i gospodarki komunalnej używa skrótu RI - Stanowisko ds. zamówień publicznych i pozyskiwania środków zewnętrznych:

  1. przygotowywanie i rozpowszechnianie informacji o możliwych do pozyskania środkach z funduszy europejskich i innych źródeł pozabudżetowych,
  2. przygotowywanie i składanie wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie gminnych projektów z funduszy europejskich i innych źródeł pozabudżetowych,
  3. monitorowanie projektów oraz przygotowywanie sprawozdań z realizacji projektów, które uzyskały dofinansowanie z zagranicznych lub krajowych funduszy pomocowych,
  4. prowadzenie rejestru projektów o których mowa w pkt 3,
  5. prowadzenie procesu przygotowania inwestycji gminnych, infrastruktury technicznej: sieci kanalizacyjnych, wodociągowych, energetycznych, telekomunikacyjnych,
  6. nadzór i koordynacja nad realizacją inwestycji i remontów realizowanych ze środków budżetu Gminy oraz dotacji celowych lub środków zewnętrznych,
  7. organizowanie odbiorów końcowych oraz przekazywanie obiektów użytkownikom,
  8. rozliczanie zakończonych inwestycji,
  9. przygotowanie i nadzór nad realizacją uzbrojenia gruntów komunalnych,
  10. reprezentowanie inwestora na budowie oraz sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę,
  11. obsługa prowadzonych postępowań z zakresu zamówień publicznych,
  12. ustalanie formy zamówienia publicznego,
  13. kompletowanie i weryfikowanie materiałów źródłowych komórek organizacyjnych stanowiących podstawę do wszczęcia procedur określonych w ustawie o zamówieniach publicznych,
  14. kompleksowe przygotowanie i prowadzenie dokumentacji związanej z postępowaniami przetargowymi,
  15. udzielanie wyjaśnień komórkom organizacyjnym przy opracowywaniu materiałów źródłowych,
  16. udzielanie pomocy w zakresie stosowania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych w jednostkach organizacyjnych Gminy,
  17. prowadzenie rejestru zamówień publicznych Urzędu oraz odwołań i protestów,
  18. rozpatrywanie protestów kierowanych do zamawiającego,
  19. rozpatrywanie odwołań w imieniu Urzędu występowanie do Urzędu Zamówień Publicznych,
  20. przygotowywanie projektów uchwał Rady, w sprawach związanych z udzielaniem zamówień publicznych,
  21. współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu oraz gminnymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie przygotowania tematów i dokumentów celem prawidłowego przeprowadzenia o zamówienia publiczne,
  22. wykonywanie wszystkich ustawowych zapisów dotyczących zamówień publicznych oraz uchwał Rady Gminy i Zarządzeń Wójta,
  23. merytoryczny nadzór nad wydawaniem gminnych środków finansowych przeznaczonych na ochronę przeciwpożarową i utrzymanie jednostek OSP na terenie gminy Wielkie Oczy,
  24. przygotowywanie umów z Komendantem Gminnym OSP oraz obsługa jednostek OSP,
  25. kompletowanie dokumentacji dotyczącej działalności jednostek OSP na terenie Gminy,
  26. współpraca z Ochotniczymi Strażami Pożarnymi w zakresie realizacji ich statutowych zadań,
  27. organizowanie gminnych zawodów sportowo-pożarniczych OSP,
  28. rozliczanie godzin pożarowych i szkoleniowych członków OSP biorących udział w akcji gaśniczej czy szkoleniu,
  29. rozliczanie kart drogowych kierowców OSP,
  30. wykonanie innych, nie objętych niniejszym zakresem czynności, spraw doraźnych zleconych przez Wójta Gminy.
 
Data wprowadzenia informacji 2018-04-05 11:08:39 Informację zaktualizowano 2021-06-17 12:05:20, wprowadzający: Krzysztof Bołotiuch

Zobacz:
 Mariusz Janeczko .  Krzysztof Żywiak .  Monika Sikorska .  Wiesława Brzyska .  Anna Puzyr-Kisz .  Robert Kuchciak .  Gabriela Wojtasik . 
wersja do druku