Biuletyn Informacji Publicznej  Gminy Wielkie Oczy  www.wielkieoczy.eu
Gmina
Statut Gminy
Majątek gminy
Budżet
Sprawozdania finansowe
Jednostki organizacyjne
Instytucje kultury
Jednostki pomocnicze
Urząd Gminy
Dane adresowe
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Regulamin
Wójt
Sekretarz
Skarbnik
Referaty i stanowiska
° Referat Finansów
° Referat inwestycji, zamówień publicznych, geodezji, rolnictwa i gospodarki komunalnej
- Mariusz Janeczko
- Krzysztof Żywiak
- Monika Sikorska
- Wiesława Brzyska
- Anna Puzyr-Kisz
- Robert Kuchciak
- Gabriela Wojtasik
° Urząd Stanu Cywilnego - Ewidencja ludności
° Samodzielne stanowiska
Przyjmowania i załatwiania spraw
Zarządzenia Wójta
Informacje Urzędu
Ogłoszenia/Informacje
Nieruchomości
Zamówienia publiczne
Zamówienia publiczne GOPS
Inwestycje celu publicznego
Informacje o środowisku
Badania wody
Strategie i plany
Rejestry i ewidencje
Nabór pracowników
Kontrole
Petycje
Konsultacje społeczne
RODO
Dokumenty do pobrania
Sekretarz Gminy
Referat Finansów
Referat inwestycji, zamówień publicznych, geodezji, rolnictwa i gospodarki komunalnej
Urząd Stanu Cywilnego - Ewidencja ludności
Samodzielne stanowiska
Rada Gminy
Kompetencje rady
Skład Rady (2018-2023)
Sesje Rady
Uchwały Rady
Komisje Rady (2018-2023)
Posiedzenia komisji
Protokoły komisji
Interpelacje i zapytania
Oświadczenia majątkowe
Radni (kadencja 2018-2023)
Radni (kadencja 2014-2018)
Kierownictwo oraz pracownicy Urzędu Gminy
Kierownicy gminnych jednostek organizacyjnych
Dzienniki Urzędowe
Dziennik Ustaw
Monitor Polski
Dziennik Urzędowy Województwa Podkarpackiego
Wybory
Wybory Prezydenta RP - 2020
Wybory do Sejmu i Senatu - 2019
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2019
Wyboru uzupełniające do Rady Gminy - 2019
Wybory samorządowe - 2018
Serwis
Wyszukiwarka
Redakcja Biuletynu
Instrukcja obsługi
Deklaracja dostępności
Wykaz danych o środowisku
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Referaty i stanowiska > Referat inwestycji, zamówień publicznych, geodezji, rolnictwa i gospodarki komunalnej > Gabriela Wojtasik strona główna 

Gabriela Wojtasik
Stanowisko ds. rolnictwa i gospodarki ziemią 

Gabriela Wojtasik

tel.: 16 307 12 77
e-mail: gwojtasik@wielkieoczy.info.pl
pokój nr 7

Kompetencje i zadania (Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy Wielkie Oczy - Załącznik do Zarządzenia Nr 123/2019 Wójta Gminy Wielkie Oczy z dnia 12 listopada 2019 r.):

§ 34.7. Referat inwestycji, zamówień publicznych, geodezji, rolnictwa i gospodarki komunalnej używa skrótu RI - Stanowisko ds. rolnictwa i gospodarki ziemią:

  1. współpraca ze służbami doradztwa rolniczego w zakresie szkoleń rolniczych,
  2. organizacja zwalczania skutków klęsk żywiołowych w rolnictwie,
  3. prowadzenie spraw związanych z ochroną roślin, nawożeniem i wapnowaniem gleb,
  4. realizacja ustawy o ochronie roślin przed szkodnikami, chorobami i chwastami,
  5. prowadzenie spraw związanych z organizacją i rozwojem hodowli zwierząt i uprawy roślin,
  6. współpraca ze służbami weterynaryjnymi w zakresie zdrowotności zwierząt gospodarskich,
  7. przyjmowanie i przekazywanie zgłoszeń o zachorowaniu na chorobę zakaźną,
  8. prowadzenie rejestru bieżącej numeracji budynków i nieruchomości oraz nadawanie numerów budynkom i nieruchomościom,
  9. prowadzenie spraw z zakresu gospodarowania mieniem gminy stosownie do przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami,
  10. nadzór nad utrzymaniem rowów melioracyjnych, współpraca z Rejonową Spółką Wodną,
  11. sporządzanie zeznań świadków dla potrzeb emerytalno-rentowych,
  12. prowadzenie postępowań w sprawie naliczania opłat adiacenckich związanych z infrastrukturą techniczną i podziałami nieruchomości,
  13. prowadzenie spraw dotyczących wniosków z tytułu zmiany wartości nieruchomości w oparciu o art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
  14. prowadzenie spraw związanych z komunalizacją mienia gminnego, w tym przygotowanie wniosków o komunalizację nieruchomości na rzecz Gminy Wielkie Oczy oraz zakładanie ksiąg wieczystych,
  15. uczestnictwo w okazywaniu granic w terenie,
  16. zlecenie wykonywania opracowań geodezyjno - kartograficznych, w tym geodezyjnych podziałów nieruchomości,
  17. wydawanie decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości,
  18. składanie deklaracji podatkowej za nieruchomości gminne (drogi),
  19. administrowanie łowiectwem,
  20. ewidencja działalności hotelarskiej,
  21. prowadzenie spraw związanych z zabezpieczeniem pracowników w sorty BHP,
  22. nadzorowanie i kontrolowanie wykorzystania dotacji udzielonej podmiotom z budżetu gminy na podstawie ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, ustawy o sporcie oraz uchwał Rady Gminy w tym zakresie,
  23. przygotowywanie dokumentacji w zakresie podmiotów działających na podstawie ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, ustawy o sporcie oraz uchwał Rady Gminy w tym zakresie,
  24. wykonanie innych, nie objętych niniejszym zakresem czynności, spraw doraźnych zleconych przez Wójta Gminy.
 
Data wprowadzenia informacji 2020-07-07 09:40:16 Informację zaktualizowano 2021-06-17 12:06:21, wprowadzający: Krzysztof Bołotiuch

Zobacz:
 Mariusz Janeczko .  Krzysztof Żywiak .  Monika Sikorska .  Wiesława Brzyska .  Anna Puzyr-Kisz .  Robert Kuchciak .  Gabriela Wojtasik . 
wersja do druku