Biuletyn Informacji Publicznej  Gminy Wielkie Oczy  www.wielkieoczy.eu
Gmina
Statut Gminy
Majątek gminy
Budżet
Sprawozdania finansowe
Jednostki organizacyjne
Instytucje kultury
Jednostki pomocnicze
Urząd Gminy
Dane adresowe
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Regulamin
Wójt
Sekretarz
Skarbnik
Referaty i stanowiska
Przyjmowania i załatwiania spraw
Zarządzenia Wójta
Informacje Urzędu
Ogłoszenia/Informacje
Nieruchomości
Zamówienia publiczne
Zamówienia publiczne GOPS
Inwestycje celu publicznego
Informacje o środowisku
Badania wody
Strategie i plany
Rejestry i ewidencje
Nabór pracowników
Kontrole
Petycje
Konsultacje społeczne
RODO
Dokumenty do pobrania
Sekretarz Gminy
Referat Finansów
Referat inwestycji, zamówień publicznych, geodezji, rolnictwa i gospodarki komunalnej
- Usuwanie azbestu
- Dodatek mieszkanowy
- Wynajem świetlicy
- Wynajem świetlicy (dot. mieszkańców gminy)
- Zwrot kosztów dojazdu środkami komunikacji publicznej
- Zwrot kosztów dojazdu ucznia niepełnosprawnego
- Deklaracja (korekta deklaracji) o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- Zgłoszenie do ewidencji zbiornika bezodpływowego (szamba)
- Zgłoszenie przydomowej oczyszczalni ścieków
- Wniosek o ustalenie numeru porządkowego
- Wniosek o wydzierżawienie gruntu gminnego
- Ustalanie warunków zabudowy – wydawanie decyzji
Urząd Stanu Cywilnego - Ewidencja ludności
Samodzielne stanowiska
Rada Gminy
Kompetencje rady
Skład Rady (2018-2023)
Sesje Rady
Uchwały Rady
Komisje Rady (2018-2023)
Posiedzenia komisji
Protokoły komisji
Interpelacje i zapytania
Oświadczenia majątkowe
Radni (kadencja 2018-2023)
Radni (kadencja 2014-2018)
Kierownictwo oraz pracownicy Urzędu Gminy
Kierownicy gminnych jednostek organizacyjnych
Dzienniki Urzędowe
Dziennik Ustaw
Monitor Polski
Dziennik Urzędowy Województwa Podkarpackiego
Wybory
Wybory Prezydenta RP - 2020
Wybory do Sejmu i Senatu - 2019
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2019
Wyboru uzupełniające do Rady Gminy - 2019
Wybory samorządowe - 2018
Serwis
Wyszukiwarka
Redakcja Biuletynu
Instrukcja obsługi
Deklaracja dostępności
Wykaz danych o środowisku
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Referat inwestycji, zamówień publicznych, geodezji, rolnictwa i gospodarki komunalnej > Deklaracja (korekta deklaracji) o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi strona główna 

Deklaracja (korekta deklaracji) o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
 

 

KARTA USŁUGI:
Deklaracja (korekta deklaracji) o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

Kogo dotyczy:
Właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz właścicieli nieruchomosci na których nie zamieszkują mieszkańcy w rozumieniu ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach tj. właścicieli, współwłaścicieli, użytkowników wieczystych, zarządców nieruchomości wspólnej, zarządów wspólnot mieszkaniowych, posiadaczy i władających nieruchomościami. W zabudowie wielorodzinnej deklarację wypełnia zarząd lub inny podmiot władający nieruchomością w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali.

Czas realizacji:
Do 30 dni.

Cel usługi:
Umożliwienie złożenia deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

Wymagane dokumenty:
1. Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składana przez właścicieli nieruchomości położonych na obszarze Gminy.
2. Pełnomocnictwo - w przypadku ustanowienia pełnomocnika (oryginał lub urzędowo poświadczony odpis) wraz z dowodem uiszczenia stosownej opłaty.

Opłaty:
Złożenie deklaracji jest wolne od opłat.

Tryb odwoławczy:
1. Tryb odwoławczy występuje tylko w sytuacji, kiedy została wydana decyzja o wysokości zobowiązania. Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji, za pośrednictwem organu, który tą decyzję wydał.
2. O zachowaniu terminu decyduje data złożenia odwołania w Urzędzie lub data jego nadania w polskiej placówce pocztowej operatora wyznaczonego.
3. Wniesienie odwołania jest wolne od opłat.

Podstawa prawna:
1. Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 z późn. zm.).
2. Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 900 z późn. zm.).

Uwagi:
---

Osoba realizująca sprawę (stanowisko, imię i nazwisko, tel., adres e-mail):
Monika Sikorska
tel.: 16 307 12 75
e-mail: msikorska@wielkieoczy.info.pl

Miejsce składania dokumetów:
Sekretariat Urzędu Gminy Wielkie Oczy (pok. nr 2)
ul. Leśna 2, 37-627 Wielkie Oczy

Formularze:

Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

Klauzula informacyjna.

 
Data wprowadzenia informacji 2020-06-24 08:44:03 Informację zaktualizowano 2023-01-11 13:28:18, wprowadzający: Krzysztof Bołotiuch, autor: Michał Sroczyński

Zobacz:
 Usuwanie azbestu .  Dodatek mieszkanowy .  Wynajem świetlicy .  Wynajem świetlicy (dot. mieszkańców gminy) .  Zwrot kosztów dojazdu środkami komunikacji publicznej .  Zwrot kosztów dojazdu ucznia niepełnosprawnego .  Deklaracja (korekta deklaracji) o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi .  Zgłoszenie do ewidencji zbiornika bezodpływowego (szamba) .  Zgłoszenie przydomowej oczyszczalni ścieków .  Wniosek o ustalenie numeru porządkowego .  Wniosek o wydzierżawienie gruntu gminnego .  Ustalanie warunków zabudowy – wydawanie decyzji . 
wersja do druku