Biuletyn Informacji Publicznej  Gminy Wielkie Oczy  www.wielkieoczy.eu
Gmina
Statut Gminy
Majątek gminy
Budżet
Sprawozdania finansowe
Jednostki organizacyjne
Instytucje kultury
Jednostki pomocnicze
Urząd Gminy
Dane adresowe
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Regulamin
Wójt
Sekretarz
Skarbnik
Referaty i stanowiska
Przyjmowania i załatwiania spraw
Zarządzenia Wójta
Informacje Urzędu
Ogłoszenia/Informacje
Nieruchomości
Zamówienia publiczne
Zamówienia publiczne GOPS
Inwestycje celu publicznego
Informacje o środowisku
Badania wody
Strategie i plany
Rejestry i ewidencje
Nabór pracowników
Kontrole
Petycje
Konsultacje społeczne
RODO
Dokumenty do pobrania
Sekretarz Gminy
Referat Finansów
Referat inwestycji, zamówień publicznych, geodezji, rolnictwa i gospodarki komunalnej
- Usuwanie azbestu
- Dodatek mieszkanowy
- Wynajem świetlicy
- Wynajem świetlicy (dot. mieszkańców gminy)
- Zwrot kosztów dojazdu środkami komunikacji publicznej
- Zwrot kosztów dojazdu ucznia niepełnosprawnego
- Deklaracja (korekta deklaracji) o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- Zgłoszenie do ewidencji zbiornika bezodpływowego (szamba)
- Zgłoszenie przydomowej oczyszczalni ścieków
- Wniosek o ustalenie numeru porządkowego
- Wniosek o wydzierżawienie gruntu gminnego
- Ustalanie warunków zabudowy – wydawanie decyzji
Urząd Stanu Cywilnego - Ewidencja ludności
Samodzielne stanowiska
Rada Gminy
Kompetencje rady
Skład Rady (2018-2023)
Sesje Rady
Uchwały Rady
Komisje Rady (2018-2023)
Posiedzenia komisji
Protokoły komisji
Interpelacje i zapytania
Oświadczenia majątkowe
Radni (kadencja 2018-2023)
Radni (kadencja 2014-2018)
Kierownictwo oraz pracownicy Urzędu Gminy
Kierownicy gminnych jednostek organizacyjnych
Dzienniki Urzędowe
Dziennik Ustaw
Monitor Polski
Dziennik Urzędowy Województwa Podkarpackiego
Wybory
Wybory Prezydenta RP - 2020
Wybory do Sejmu i Senatu - 2019
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2019
Wyboru uzupełniające do Rady Gminy - 2019
Wybory samorządowe - 2018
Serwis
Wyszukiwarka
Redakcja Biuletynu
Instrukcja obsługi
Deklaracja dostępności
Wykaz danych o środowisku
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Referat inwestycji, zamówień publicznych, geodezji, rolnictwa i gospodarki komunalnej > Usuwanie azbestu strona główna 

Usuwanie azbestu
 


KARTA USŁUGI:
Wniosek o usunięcie wyrobów zawierających azbest, pochodzących z wymiany pokryć dachowych.

Kogo dotyczy:
- osoby fizyczne i osoby prawne.

Czas realiazacji:
- w zależności od wysokości uzyskanego dofinansowania z WFOŚiGW  w Rzeszowie od 1 roku do 3 lat.

Cel usługi:
- uzyskanie dofinansowania na demontaż, odbiór i utylizację pokrycia dachowego zawierającego azbest.

Wymagane dokumenty:
- wniosek  o  uzyskanie dofinansowania, udzielenie dotacji celowej na inwestycje związane z ochroną środowiska - usuwanie wyrobów zawierających azbest pochodzących z wymiany pokryć dachowych,
- zaświadczenie od firmy posiadającej uprawnienia do wykonania demontażu wyrobów zawierających azbest, która zdemontowała pokrycie dachowe z wnioskowanej nieruchomości (dotyczy wyrobów azbestowych zgromadzonych na posesji).

Opłaty:
- zgodnie z wystawioną fakturą Vat, naliczona po zakończeniu zadania.

Tryb odwoławczy:
- nie dotyczy.

Podstawa prawna:
1) ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 699);
2) ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 888 z późn. zm.);
3) ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1973 z późn. zm);
4) ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 756 z późn. zm.);
5) rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów  i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649 z późn zm.);
6) rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005 r.  Nr 216,  poz. 1824 z póżn. zm);
7) rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest ( Dz. U. z 2011 r. Nr 8,  poz. 31).

Uwagi:
---

Osoba realizująca sprawę (imię i nazwisko, tel., adres e-mail):
Wiesława Brzyska
tel.: 16 307 12 75
e-mail: wbrzyska@wielkieoczy.info.pl

Miejsce składania dokumentów:
Sekretariat Urzędu Gminy Wielkie Oczy (pok. nr 2)
ul. Leśna 2, 37-627 Wielkie Oczy

Formularze:

Wniosek o udzielenie dotacji celowej na inwestycje związane z ochroną środowiska - usuwanie wyrobów zawierających azbest pochodzących z wymiany pokryć dachowych.

Klauzula informacyjna.

 
Obowiązuje od: 2022-04-01   Data wprowadzenia informacji 2022-04-04 10:13:40 Informację zaktualizowano 2022-04-04 13:10:05, wprowadzający: Krzysztof Bołotiuch, autor: Wiesława Brzyska

Zobacz:
 Usuwanie azbestu .  Dodatek mieszkanowy .  Wynajem świetlicy .  Wynajem świetlicy (dot. mieszkańców gminy) .  Zwrot kosztów dojazdu środkami komunikacji publicznej .  Zwrot kosztów dojazdu ucznia niepełnosprawnego .  Deklaracja (korekta deklaracji) o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi .  Zgłoszenie do ewidencji zbiornika bezodpływowego (szamba) .  Zgłoszenie przydomowej oczyszczalni ścieków .  Wniosek o ustalenie numeru porządkowego .  Wniosek o wydzierżawienie gruntu gminnego .  Ustalanie warunków zabudowy – wydawanie decyzji . 
wersja do druku